Menu

Japonsko 2017

Pridané 6.12.2017 16:58:16 Počet zobrazení 2752

Po nekonečne dlhom lete sme sa dostalo do mesta Ojiya oblasť Niigáta. Kde sme sa ani moc nezdržiavali nakoľko tam už bola skoro tma. Hodili sme veci na hotel a hneď sme upaľovali navštíviť prvé koi farmy Maruhiro a Hirasawa na tieto dve farmy sme sa takmer každý deň vracali a vzbudzovali u mňa takú pohodu, že po pár dňoch som tam chodil ako domov na ryby :D.

Ako som písal skoro začala tma takže sme viacerých chovateľov ani nestihli, za to sme využili čas na nákupy najmä gumákov ktoré boli neoceniteľné v danom počasí.
Ďalší deň sme nabehli na prvú farmu Marudo kde som sa chvíľu cítil ako na aukcií a nechal som sa strhnúť nákupným ošiaľom odkiaľ si domov veziem prvé Nisai kohaku a showu.

123

Ďalej sa presúvame ku Kaneko a Torazo. Práve u Toráza som pocítil, že tu koi neberú ako ryby ale ako umenie. Nemal tam veľa kusov ale za to tak dokonalé, že by som tam strávil hodiny sledovaním ich ladných pohybov.
Putujeme ďalej ku Conias a Shinoda kde som doplnil 5 ďalších rýb Nisai.

456

Cestou naspäť sa opäť zastavíme u Maruhiro a Hirasawa práve tu som znovu začal loviť zaujímavé sansai Showa a Tancho showa.

81112

Po vynikajúcej večeri na Japonsky štýl a ochutnávke exkluzívneho mäsa nazývaného wagyu ideme na hotel kde preberáme dojmy z nákupov.
Ďalšie dni už prebiehali podobne navštívili sme Miyatora, Maruhiro, Ikarashi ozumi, Kase, Choguro platinum inak sa ho už ani nedá nazvať nakoľko tá žiara z vody doslova sála.
Letmo sme sa zastavili i u Aoki, kde sme sa pokochali chovom ustríc.
565566

8767486

Cestou naspäť náš sprievodca náhle zastavil a ukázal zimný výlov koi. Poviem pravdu od romantického letného lovu to malo riadne ďaleko ale i toto obnáša chov koi kaprov.

465445

Ďalšie príjemné prekvapenie ma čakalo u chovateľa Yamazaki kde okrem nákupu rýb som si prehliadol i jeho tosai určené na jarný export.
Nezastavujeme a sme u známeho chovateľa ISA, ktorý má krásne showy avšak cenová ponuka bola ako inak priveľmi vysoká tak sme sa pozreli na profesionálne riešené filtračné systémy na japonsky štýl i keď som im nevedel prísť na chuť.
6665

455454445

Tma sa blíži a ja ešte potrebujem pekné asagi tak sme sa zastavili u Kawakami tu samozrejme okrem asagi skončilo v kadi i goshiky.
Ďalší deň sme sa trochu túlali, navštívili sme koi múzeum a japonsku záhradu
565665

Vraciame sa ku chovateľom nakoľko mám už ryby, ktoré som hľadal tak už chodím len sa pozerať a fotiť okolitú prírodu.
Chodíme k chovateľom ako Oofuchi, Marusei, Yoshiyuki a Sakai kde som dostal veľa poučení pri vyberaný kvalitných Jumbo Sanke a fungujúcich filtračných nádrží.
Nedalo mi to a nakoniec ešte plním jeden box rýb u Hirasawa.
Poznatky sme zase rozoberali pri skvelej večeri.

Prišiel posledný deň.
V rýchlosti sme ešte obehli viacero chovateľov a videli sme ako u Maruhiro doviezli nové ryby z rybníkov.
V tom som zazrel doitsu mukashi kabuto ogon mali novo vylovených 8ks hneď sme si ich prerozdelili a spokojný odchádzam s dvoma krásnymi kusmi.

566554455

Nákupné dni skončili a presúvame sa do Narity kde máme deň voľna. Teplotný rozdiel je +20C.
S krásnym slnečným dňom a teda ideme navštíviť Naritský park a chrámy. Bolo tam pomerne rušno nakoľko tam mali slávnosti.

56456

54763
Posledný obed skvelý Rámen a letí sa domov.

Diskusia

(0 komentárov)

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Produkt bol vložený do košíku